بسم رب الجکیم 

 

شوقی فتاده است به دل از برای تو                                    از دور میرسد به گوشم صدای تو

هل من معین فاطیل معه العویل ...*                                      این است بانگ هر شب من در سرای تو

جانم به لب رسیده و خونم به جوش شد                         کی میشود که شوم من فدای تو ؟

لبریز شد کاسه ی صبرم عزیز دل                                       این دفعه خواستم تو را از خدای تو

حالا پر از عطر تو شد لحظه های من                                    با این امید که من بشوم آشنای تو

ما در کنار شهیدان نشسته ایم                                           آنان که بودند فقط در هوای تو

همچون حکایت جون و جدتان حسین(ع)                         روزی شود که سر بگذارم به پای تو؟!

 

 

*فرازی از دعای ندبه : هل من معین فاطیل معه العویل والبکا؟  -  آیا کسی هست که مرا یاری کند و با من هم ناله شود؟

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

امیرحسین اکبری